Durata promisă de Comerciant pentru livrarea unei Comenzi este aproximativă și poate varia în funcție de mai mulți factori (exemple: condițiile ce țin de trafic și condițiile meteorologice, lipsa livratorilor, oră de vârf, etc).Comercianții care oferă livrare proprie sunt responsabili de pregătirea comenzii, de livrarea acesteia la locul solicitat de dumneavoastră și în timpul confirmat. În această situație Comerciantul are întreaga responsabilitate pentru livrarea comenzii în timpul util.Platforma Appetito va încerca, prin toate mijloacele posibile, să livreze Comenzile în timp util. În cazul depășirii timpului promis de livrare, Platforma Appetito nu își asumă răspunderea dacă întârzierea a fost cauzată de motive ce nu țin de noi (exemple: condițiile ce țin de trafic și condițiile meteorologice, lipsa livratorilor, oră de vârf, etc.). În cazul în care termenul promis de livrare este depășit, taxa de livrare nu se anulează.În momentul în care Utilizatorul Final plasează o comandă (înseamnă că a acceptat Termenii și Condițiile) acceptă faptul că Platforma Appetito și Comercianții prezenți pe aceasta nu sunt răspunzători de nicio daună produsă de livrarea cu întârziere a Comenzii.De asemena, Utilizatorul Final trebuie să înțeleagă și să accepte că livrarea Comenzilor poate fi limitată în anumite locații, zone sau regiuni ale orașului (exemplu: instituții cu acces limitat, instituții cu acces limitat pentru publicul larg, zone inaccesibile pentru autovehicul, etc.). Dacă acest lucru se întâmplă, Platforma Appetito sau Comercianții/Restaurantele au dreptul să contacteze Utilizatorii Finali pentru a îi informa despre acest aspect și pentru a stabili o altă adresă de livrare.În momentul în care Utilizatorul Final acceptă Termenii și Condițiile generale și Politica de Confidențialitate acesta oferă Platformei Appetito dreptul de a folosi, prelucra și stoca informațiile cu caracter personal în scopul realizării livrării comenzilor în cele mai bune condiții. Mai multe informații pot fi găsite în Politica de Confidențialitate.Dacă după livrarea comenzii constatați diferențe între produsele plasate în comandă și cele livrate sau produse neconforme va rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail suport@appetito.ro sau la numărul de telefon: 0751-582-281.Dacă unul sau mai multe produse din cele comandate nu corespunde celui/celor livrate și eroarea este produsă din vina Comerciantului, aveți dreptul de a refuza primirea produsului/produselor și veți primii înapoi suma de bani aferentă acestuia/acestora.În situația în care Comerciantul poate livra doar o parte a comenzii (întrucât unele produse sunt indisponibile), personalul trebuie să vă informeze despre aceasta ori să vă propună un înlocuitor pentru produsul lipsă. Aveți dreptul de a refuza o livrare parțială și de a obține rambursarea sumei achitate în cazul plății online.Raportarea efectuată cu rea-credință și/sau folosirea abuzivă a Platformei, în vederea obținerii contravalorii comenzilor pot atrage suspendarea sau blocarea accesului la Platformă.Utilizatorul are posibilitatea de a returna un Produs alimentar comandat sau nealimentar în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care a intrat în posesia Produselor. Produsele alimentare din categoria proaspete și congelate, legume și fructe, pește și panificație, produsele care sunt susceptibile a se deteriora rapid nu pot fi returnate. Returnarea Produselor se poate realiza doar pe baza bonului fiscal și se face la adresa Restaurantului.Confidențialitatea vizitatorilor aplicației sau a website-ului nostru este foarte importantă pentru noi și ne luăm angajamentul să o protejăm. Această politică explică ce vom face cu informațiile dumneavoastră personale.Acordarea consimțământului asupra utilizării cookie-urilor în concordanță cu termenii acestei politici atunci când vizitați website-ul nostru pentru prima dată, ne permite să utilizăm cookie-uri de fiecare dată când vizitați website-ul nostru.